Tags

,

plŚcieżka kariery menedżera eventów jest prostsza kiedy jesteś otwarty na ludzi i utrzymujesz wiele kontaktów. Eventowiec to osoba, która powinna być w centrum zainteresowania ludzi. A to oznacza, że musisz się spotykać z możliwie największą liczbą osób z branży, jak i spoza niej. Taka droga  doprowadzi cię do zmian, które dadzą ci nowe doświadczenia i wzbogacą CV. Często chodzę na eventy tylko po to, by się spotykać z ludźmi. To niezwykłe, jak wiele ofert pracy otrzymywałem dzięki spotkaniom.

Odradzam reklamowania się. To nie jest właściwy sposób poszukiwania klienta. Oferty, które do mnie trafiały były zazwyczaj z polecenia, rekomendacji. Kluczem jest reputacja. Im wyżej jesteś na szczeblu kariery eventowca, tym bardziej ona się liczy. Ludzie będą o tobie słyszeć, a potem przychodzić na eventy, które organizujesz. Ale istnieje pewne ryzyko. Kiedy z jakiegokolwiek powodu event ci się nie uda, wtedy natychmiast znajdzie to odzwierciedlenie w twojej reputacji. Podobnie dzieje się w odniesieniu do miejsc eventowych, cateringu…
Jeśli masz dobrą reputację, to zawsze znajdziesz pracę.

flagaENGBE AN EVENT MANAGER – PART 3

Moving up in a career as an event manager is down to one thing: networking. Meeting people is the only way. This means having to move around in the industry so as to meet potential clients and employers. That is why it’s important to change jobs every two years, so as to circulate with new sets of people. Often, I have attended other people’s events, just to meet people and offer my event services to them.
It is surprising how many times I was offered a job, just by meeting people. But, also I have never won an event project by advertising myself in newspapers or industry magazines. I’ve only ever won the best event jobs by knowing people.

REPUTATION is the key to success in event management. The higher you go in the profile of events, the more your reputation as a good event manager will matter. People will hear about you from other people, or they will have attended an event that you managed. It works both ways, though: if you do a bad event, you will quickly get a bad reputation. It’s the same with venues, caterers and every other event service: if you have a good reputation, you’ll get the work.

Advertisements